Tallin resan och Utgång...

Im back =)

eller kom hem i fredags, så hur har resan varit då? vad har Jessie gjort I Helgen tro?

Jo resan var kanon trevlig läskigt när vi åkte till tallin på natten gungade båten som fa, jag låg och hade dödsångest hela natten haha
så onsdag morgon var jag inte pigg direkt men det blev kaffe och red bull, vi kom fram till Tallin 10.00 och när vi kom fram till hotellet fick jag en liten chock för det var så fint.
Onsdagen bestod av en tripp till spat och bubblade i poolen, sen blev det snabb duch för ge occ ut på stan för shopping och middag.
Tallin är en mycket fin stad måste jag säga mycket fina hus, shopping, god mat och sjukt billigt med sprit ;)

Torsdagen blev det e shoppa alkohol och en lunch på stan, sen hann vi inte med så mycket mer än packa och bege oss mot båten igen.
väll på båten blev det god Middag helt otroligt bra show på kvällen med gryma dansare, och självklart en tripp till taxfree för lite shopping me like hehe

Fredag morgon kom vi i hamn i stockholm vid 10.00 så det var 8 trötta som gick av båten som riktiga pack åsnor, åkte till jobbet lämnade av alla fixade lite med redovissning osv.
Sen åkte jag bara hem och lämnade grejerna och gick till frida för fika och skit snack, sen blev det stor handla med Bettan.
Sen blev det bara mys resten av kvällen, sjukt trött var jag jobbat typ dygnet runt så det tog på krafterna men det var de värt =)

Lördagen var det först Barn kalas hemma hos Nicole och Antony med bettan och Tina med barn, sen hem städa lite duscha och sminka sig, för sen kom brudarna över på Middag och drinkar.
Vart en kanon kul kväll och sen begav jag Och Fatti oss mot stan för att slå klackarna i taket, gick på en krog som hette Ett ställe.
Var mycket roligt och vi var fulla och glada haha, kan ju berätta att jag var grymt bakis i morse när jag vaknade, men man mår ju som man förtjänar haha grym kväll.
Tack snälla tjejer för en Kanon kväll Girls <3

det e vad jag har haft för mig dom senaste dagarna ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

varsågod från mi goch myran haha

2011-05-30 @ 09:41:16
URL: http://miahelen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej du vet inte nån som vill ha häst .stor varmblods valack 6 år .springer inte in pengar så den hår på slakt på fredag ;((((((

2011-06-01 @ 07:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0