Vill sova hela dagen..

Usch vad trött jag är igen, men kommit på varför jag sover dåligt det e för ljust vaknar redan vi 4 och kan inte riktigt somna om ordentligt.
utan ligger och halvsover och får tvinga mig själv upp vid typ nio har ju vart ledig några dagar nu, så då brukar jag ställa klockan på nio.
men hur som helst 24-04 ordentlig sömn e på tok för lite, men som jag kom på e det ju för ljust så det blir införskaffa en rullgardin så fort lönen kommer =)

men börjar känna mig som en halv människa nu i alla fall efter 2 koppar kaffe underbar drog ;)
nu blir det en shake och åka till stallet för återigen ett hårt rid pass med Barris Hello träningsvärk haha

Klart slut...

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja jag känner mig sprickfärdig. Håller tummarna hårt för att hon kommer före bf för jag orkar inte med mig själv längre. Plus att längtan är ENORM efter bebis nu =)

2011-05-17 @ 13:34:26
URL: http://thefairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0