Det är kallt...

ja fy fan nu börjar det bli kallt och värre kommer det bli =(

jag gillar inte när det är kallt kan vara mysigt med höstdagar i typ en vecka sen räcker det ;) Men om det e någon som undrar vad jag haft för mig så är det inte mycket, jobbat, jobbat och jobbat...

men måste erkänna att jag älskar det just nu, det betyder att jag har något som håller huvudet i andra tankar och jag mår bättre på jobbet. Men igår efter jobbet blev det hem till jejjan för middag med henne och annika,så det var mysigt att träffa vänner lite också så tack Löwwisarna för igår! Idag blir det häng med Bettorna se vad vi hittar på...

 Ha en super lördag allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0