Hemma igen tyvärr!

Ja sjukt tråkigt att vara hemma igen ville inte åka hem alls ville stanna, så e lite ångest nu faktiskt men det går nog över.
är nämligen så att jag verkligen trivs som fisken i vattnet i London, folket är trevliga,hjälpsama, hela deras sätt är bara avslappnande och mysigt och ger ett sånt lugn.
Men också är hela staden fantastisk museum,sevärdigheter,fina parker,bra shoping,gaybarer,underbart ute liv ja som ni ser kan jag göra listan såå lång...

men nog om gnället ;)

Vi har ´haft det helt underbart...
Shopat en massa, sett we will rock you som är så grymt bra så rekomenderar starkt att se den om ni har svängarna förbi London,vi har ätit gått promenerat runt, och självklart festat i soho på våra älskade gay gata =)
ååå vi har haft det så bra dock för kort tid där!

Tack snälla min älskade fina Fatti för återigen en underbar semester i London,
Älskar dig <3

Och nu är det dags att vakna och back to life...

Nu ska ja slänga mig i sängen och sova!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0