Im alive...

bara haft en massa att göra ;)

Helgen bjöd på att roadtrip ner till min mor i västervik, efte r att vi trodde att vi kört fel så körde vi fel så resan tog 8 tim haha men väll frame åt vi god middag och kolla film.
Lördagen blev det in till västervik för Mel skulle shopa lite, och besök hos min fina mormor för fika sen hemmåt mot mor och jan.
blev god mat drinkar musik och kortspel, sen begav vi oss mot västervik igen för att gå på Harrys, skrattade rätt bra åt folket där och även bartendern som tyckte han hade mycket när det var ca 50 per där just då haha...

Sen blev det dans,drinkar resten av kvällen UNDERBART! Tack fina fina Mel för en kanon helg <3

Måndag blev det fika med mina bettor och nikan, och även en sväng till den underbara tvättstugan, jag och Mia blev upprörda som vanligt, älskar att vi har så bra humör vi två <3 hahah

Tisdag var det stallet hela dagen så mys med Jempis och barris Lovley!

Och onsdag var det planerings möte hela dagen med jobbet, sen åkte vi mot slussen för att hoppa på Birka för en spa kryssning/personal fest =)
vi hade det sjukt skoj har träningsvärk i mina ben idag för vi dansade så mycket haha nej men verkligen kul och behövligt för oss att göra något utanför jobbet So thank you attendo ;)

nu sitter jag helt slut i soffan så hoppas jag kan sova tidigt idag...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0