Bra jag är förkyld skit!

Vakna i morse dunder förkyld underbart NOT! skyller allt på min arbetskollega Rondk som snorat och hostat på oss här på jobbet ;)

precis tillbaka på jobbet efter en utbildning i skarpnäck var intressant faktiskt och lärorik, nu e det jobb till 21.00 som gäller lite små seg eftersom jag varit uppe sen 06.30 och sova e inte min starkaste sida heller..
men men what to do liksom!

I morgon ska jag även hämta ut biljetterna till Breaking dawn åååå vad jag längtat, men tyvärr e det ju ett tag kvar till premiären men endå inte så långt nu kvar ;) och JA jag e 14 år och gillar twilight så det så!!!!!!

Tack snälla Annika för du fixa biljetterna =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0