I lost my heart, I lost my mind...

Natt jobb och sjuk, och alla dessa tankar snälla ge mig en dos sömntabletter så jag får sova typ en vecka i alla fall!

Dom säger tiden läker alla sår vet i fan alltså, trodde det skulle bli lättare med känns faktiskt just nu som det bara blir jobbigare om ni bara kunde förstå hur mycket som snurrar i mitt huvud...

Värsta är nog att jag inte vet vem jag är?! känns det som har så mycket i mitt huvud och den jag brukar "lay on" då är inte där, jag är ensam det börjar sjunka in och det svider tro mig..

Att inte veta vad man vill?! känner?! varför räckte inte vi till?! när slutar jag vara arg? när hittar jag mig själv?! vad vill jag med mitt liv?!
Vem är Jag???


känns som varannan dag är jag arg, och varannan dag ledsen,
Jag är helt slut vill bara sova och vara i fred känns det som just nu...

Kommentarer
Postat av: Tina

Det finns nog inga bra svar på det Jessie. Ingen separation är den andra lik. Och konstigt vore det om man inte mådde dåligt, du har levt ett visst liv i tio års tid. Nu ska du helt plötsligt leva ett helt annat. Men en sak vet jag, att du är stark och klarar det här. Det finns ett ljus i tunneln, du kommer se slutet jag lovar. <3

2011-10-24 @ 21:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0