Känslor...

Suttit flera gånger framför bloggen och funderat på hur jag ska släppa ut dessa känslor, då blogga normalt brukar vara skönt när man mår skit...

men vet inte hur jag ska hitta orden... jag är arg så jävla arg så otroligt jävla ledsen, jag känner mig som en tickande bomb som vilken sekund som helst kommer explodera frågan e bara när?!

Jag gör som jag alltid gör stänger in allt skit och bara håller tummarna på att det ska försvinna, men jag vill bara skrika jag vill bara slå bara gråta men vet inte hur jag ska hantera alla dessa känslor som bara gör så fruktansvärt jävla ONT!!!

Ja som ni kanske förstår så har p gjort slut...


Kommentarer
Postat av: emelie stulba

Be strong.......

2011-10-04 @ 10:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0