söndag

Och idag har jah inte varit kaxig haha...

Gårdagen blev det fika med Lööwan i v-by en snabbis, och sen hem till frida för middag och lite alkohol var planen...
slutade med att jag,frida och Mel åt god mat och alkoholen blev mer och mer hehe, det blev en taxi in till stan för att dansa vi hade en kanon kväll och vad precis vad jag behövde så tack tjejer <3

dock fick jag tvinga upp mig själv ur sängen vid ett och jag mådde väll inte toppen direkt haha för att åka ut till min älskade Barris =) var kanon skönt att komma ut till honom och få massa lant luft ;)

efter ha duschat och slängt på mig mys kläder så blir resten av min kväll i soffan, med true talent och tända ljus e rätt trött kan jag berätta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0