Hösten börjar närma sig =(

Jag har tyckt att det varit skönt med lite regn faktiskt men nu börjar det fan räcka, kallt regn och no shoes att ha i detta väder måste verkligen införskaffa mig ett par gummisar ;)

Nu sitter jag på jobbet med en kopp kaffe och funderar på vad mina små sötnosar ska få till middag här,och om jag själv ska äta något eller ta en shake?! problem problem haha

Gårdagen var det PW efter jobbet med Mia och Milia sjukt skönt och fan vad duktiga vi är blir PW imorgon bitti också, för nu mina kära ska man fan ta och komma i form ;)

Skönt var det också och prata av mig då jobbet är kaos typ och vissa "människor" som behöver ta sig en funderare över hur dom beter sig...

Nej här kan jag inte sitta och Blogga på arbetstid ;)

Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0