Suck

nu har man tittat klart på 2 filmer =) sjukt utråkad alltså och irriterad men börjar med filmerna:



JÄTTE bra var den =) älskar också amanda seyfried tycker hon är grym i sina roller, så se den ni som inte sett den...



Denna var också grymt bra men det visste jag att den skulle vara då jag läst boken, handlar om andra världskriget se den e sorglig...

Haha såg nu att jag inte såg någon av dom filmerna jag sa att jag skulle se, men är helt enkelt så att jag saknar dig,jag saknar dig tog så lång tid att ladda ner så det får bli den imorrn och Friends with benefits ska jag se med min Kära Bettan <3 så det så!


Ja och så det där med min irritation....

Vi kan helt enkelt säga såhär att det känns som man blev 14 år igen och en viss person, har tydligen mycket att säga och enligt mig har ett problem....

Got news for you: DU är inte på långa vägar perfekt själv...

så nu sjönk jag precis till din nivå typ 14 men kunde inte bry mig mindre faktisk...

Kommentarer
Postat av: Nicole

oj vem är du så iretterad på?

2011-09-21 @ 09:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0