Dagarna springer iväg..

Det går undan nu dagarna springer iväg...

Tisadag: vart det pluggande och middag med Nicole med familj =)
Onsdag: Blev det tvättstugan, pluggande och sen ut till arlanda för en besiktning på harry, den gick helt ok dock haltade han vänster fram men vetrinären trodde det berode på att han var ny skodd på då han fick tapp sko på vänster fram. Så flörmodligen bara öm i hoven, men han ska göra ett nytt böj prov på honom om 14 dagar annars var allt ua (utan anmärkning).

Idag blev det jobb 13-21.00 hade då möte med min Chef om att gå ner till tim anställd i ställe då jag vill kunna satsa på studierna 100 %, plus att som ni kanske har förstått har jag inte mått prima senaste tiden inget jag orkar gå in på nu utan kort och gott gick jag in i väggen blev utbränd och deprimerad av olika skäl.
Jag tog på mig för mycket, men det viktiga är att jag försöker lära mig ta en dag i taget.

Nu sitter jag på jobbet väntar på att gå hem snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0