En bra dag...

Idag har det varit en bra dag såna gillar jag =)

Började morgonen med sovmorgon sen in till stan för att hämta ut min tvättbricka då jag lyckats tappa den IGEN, sen förbi min bror på jobbet för lunch och lite skit snack vi passade också på att boka in påsk dejt nice.

Sen bar det vidare hem till Moa för middag och tjej snack med henne och hennes fina vän Maja, vart riktigt terapi prat och allt mellan himmel och jord var riktigt mysigt det gör vi om snart ;)

Och nu har jag duschat och ska hoppa i säng, morgon dagen blir det möta mina bettor då Bettan ska på arbetsinterjuv, och ska passa skrutti medans hon är där. sen blir det hem till dom för mys och övernattning då jag ska vara barnvakt på torsdag medans Bettis prov jobbar, så det ser jag fram i mot ett helt dygn med mina fina <3

Nej nu e det hög tid för sängen så man orkar morgon dagen också! Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0