Fy fan vad jag är trött...

Kan knappt hålla ögonen öppna liksom och vad e klockan typ 10 över sju haha, kan vara mitt pluggande till ett i natt som spökar, men nu är tentan gjord kändes sådär så nu är det bara att hålla tummarna.
Fick tillbaka omdömen på mina uppsatser och det stod bra jobbat =) så nu e det bara och vänta, så se om jag klarade provet och vad slutbetyget blir.

Efter provet så åkte jag och träffade upp mina bettisar åkte hem till dom och drack kaffe i solen och pratade skit, var en fantastisk dag med finaste <3
när jag endå var där ute så bestämde jag mig för att åka förbi Willys för att handla lite så blev in där, älskar att det e så billigt där så nu har man lite mer mat i kylen ;)

och nu har jag äntligen slagit ner mitt arsle i soffan och här kommer jag ligga kvar och inte röra ett finger, resten av kvällen så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0