Helg mys och magsjuka...

Min helg har varit mys fredag V-by med Mia och nikan med barn lite ärende för mammorna och lunch, sen blev det hem till Frida för middag med henne,tessan, mia och prinssesan.
Skit snack och mat dock kände Mia sig dålig =( men det var en kanon dag och kväll <3

Lördag möte jag upp Mel i V-by för lite handling bla annat till en liten dam som fyller år snart ;)
sen hem till Lööwan för god mat och en massa skit snack, och film på det en hel mysig kväll det med.
så tack mina fina för en mys helg <3

Söndag började dock inte lika trevligt mådde lite illa när jag vaknade, och sen var det kört jag spenderade hela min dag och halva natt med att spy och skita.
Feber och huvudvärk på det också alltså trodde på riktigt att jag skulle avlida ett tag, kommer inte ihåg sist jag var så dålig vid magsjuka.

Så dagen och kvällen har spenderats i min soffa med blåbärs soppa och avslagen cola som jag har fått behålla, var ett halleluja moment när jag fick behålla några klunkar vatten vid 04.00 i natt.
Men känner mig bättre men man känner sig endå som man blivit överkörd av en buss 3 gånger typ, trött i hela kroppen och ont i hela halsen och bröstmuskeln förmodligen av allt spyande igår,

Men har precis sett på en film som är rekomenderad att se The Lucky one, det är han som gjort The nootebook och Dear John men denna var inte lika bra som dom andra två.
Men fortfarande grymt bra, men å andra sidan är det svårt att slå dom andra filmerna då jag tycker det är bland dom bästa kärleks filmerna :)



Nu ska jag sussa kudden tänkte jag...

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0