LÅNG dag...

Klockan ringde som sagt klockan 05.00 efter en mindre rolig natt med ca 2 tim sömn, var det bara att upp och hoppa och bege sig mot jobbet.
Jobbade till 15.00 men blev kvar lite extra på jobbet för fix med mitt schema, sen en snabbis in i kista gallerian och sedan till City Gross för handling av lite mat.

blir väll klar efter en si sådär två timmar och åkte hem, står och packar upp och ser att jag glömt saker som vanligt säger det jag är FÖRVIRRAD. Haha men å andra sidan e mitt huvud helt någon annanstans full med sådär massa tankar, men nu är det mat i kyl och frys ska bara beställa mitt pulver som jag nu äter oftast till frukost men ska äta det till lunch också hade jag tänkt =)

nu ska jag ta mig en kopp te och mysa ner mig i soffan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0