Mys med bästa Barris <3

Dagen/kvällen var kanon mysig var en snabbis och lämnade paper på jobbet sen förbi Mel på jobbet för en cigg och lite snack, sen kom jennifer och hämta mig då alexandra bjudit ut oss på middag och lite hjälp med harry.
Så bar ut till arlanda och pussa på min fina älskling och lite tips till alexandra, sen god middag med kaffe och en massa snack.
Var jätte trevligt Alexandra är sjukt trevlig och känns som vi kännt henne i typ ett år eller nått inte 4 veckor i alla fall, hon är en som jag liksom typ underbar e hon ;) och alltid lika roligt att träffa jempis såklart <3

Och bara se Barris fick mig på bättre humör och hoppa upp på honom ååå min plutt saknar honom, men när jag ser hur bra han har hos alexandra och hur mycket kärlek hon ger honom vet jag att jag gjort rätt.

så nu avslutar jag denna bra dag med att krypa i säng till Sex and the city.

Natti Natti ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0