Ny vecka...

Ja då var det ny vecka igen...

helgen bjöd på mycket känslor, som sagt lämnade vi harry hos sin nya foderägare i Lördags allt gick jätte bra han kommer få det toppen där tror jag.
Alexandra som hon heter är jätte trevlig och känns som man kan prata med henne om det mesta, och det e landet med fina hagar och skog så nej det känns helt rätt =)

Sen efter vi lämnat harry blev det åka till Mia och hjälpa henne med packa upp i nya lägenheten, är en jätte fin lägenhet med uteplats sååå avis.
vart en hel kväll med mina tjejer <3

Söndagen vaknade jag 10.00 så vart sovmorgon jätte skönt, sen hämtade Mel mig för en sväng till Ikea då hon skulle köpa nya köks gardiner och lite annat smått och gott.
efter åkte vi hem till henne och åt sunday dinner och kollade film kanon mysigt =)

Och dagen till ära har börjat med pillande hemma och en kopp kaffe ska plugga lite och så får vi se vad dagen har att erbjuda, om det bara blir hemma idag eller om man ska göra nått återstår att se helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0