Alla hjärtans dag...

Jahopp då var det alla hjärtans dag....
Normalt sett brukar jag älska denna högtid men inte denna gång känns bara som en onödig dag faktisk, plus att Life sucks hard just nu så det här med att vara glad kan jag ju vara i nästa liv eller nått.

men som det ser ut åker jag till mamma på Fredag och kommer hem tisdag så det ska bli skönt samla ihop krafter eller nått!

Ska i alla fall fira alla hjärtans dag med MIN fina underbara, bästa Bettan med familj.
det betyder så fruktansvärt mycket att jag får vara här <3
Jag har sagt det förut men säger det igen, jag har världens bästa, bästa vän!




Kommentarer
Postat av: mia

du är en del av familjen gumman

2012-02-15 @ 15:05:26
Postat av: Jessie

ååå du är ju bara såå underbar <3

2012-02-16 @ 13:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0