Ingen förstår hur dåligt jag mår...

Fy fan vilket dygn vaknade vid 04.00 av att jag var tvungen att springa och spy, svettas som en gris huvudet håller på att explodera ja jag har feber också!
såhär fortsätter det fram till ca 14.00 jag trodde jag skulle avlida ett tag, började stor gråta då alvedon var det ju ingen ide att ta då den kom upp lika snabbt.

Men som sagt vid 14.00 börjde det lugna ner sig och gick över till att springa och skita lite då och då, men nu har alvedonen hjälpt lite så känner halvt levande i alla fall.
Men vad fan är detta liksom? matförgiftning? eller har jag åkt på vinterkräk sjukan?

nej nu ska jag lägga mig i soffan så skriva är till och med jobbigt =(

Ja tyck synd om mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0