Å så var helgen nästan slut!

oj vad fort denna helg gått känns det som bara sprungit iväg...

Gårdagen vart det dag mys med bettorna och även middag super god som vanligt, sen blev det spontan utgång med Jennie.
vi hade jätte roligt var riktigt roligt att träffa henne då det var ett tag sen, och dessutom hur länge sen som helst vi gick ut tillsammans.
vart massa snack, skratt och en massa dans när man spontan går ut så blir det alltid roligast på något sätt vet inte om det e för man inte hunnit bygga upp massa förväntningar utan man bara kör =)

Dagen till ära var det stallet...
gick först hem till Jempis och svarade på mejlen angående Harry och sorterade ut dom som ska komma på provridning, vi var ganska överens om vilka det blev så det var Nice.
nu e det bara boka in datum på alla så får vi se vem det blir, ååå mammas plutt är faktiskt lite sorgligt kommer sakna honom sjukkkt mycket.

nu har jag rensat lite hemma då min byrå ska säljas till mias bror måste köpa något mindre och ha i vardagsrummet och ställa tv på, då min etta inte e den största så måste jag lösa det på något sätt.
Men har hittat en tv bänk/bokhylla jag vill ha på ikea som är betydligt mindre så får bli den, men måste köpa en till trådkorgs grej till klädkammaren också så jag kan lägga det jag haft i min byrå i nått.

Haha helt plötsligt känns det som jag blev lite stressad över det ;)
nej nu är det hög tid för en natt cigg och sussa kudden!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0