Det här med uppdatering...

Är inte min starkaste sida känner jag men är så att det faktiskt inte finns så mycket att skriva, eller så har jag bara tappat stinget just nu att skriva här kanske?!

Men ska skriva in några rader här jag är ledig =) det firades med att sova till klockan 12.30 helt underbart, min sömn behöver verkligen tas igen och detta var en bra start.
dock blir jag rastlös på 2 sek det är en stor nackdel att jobba mycket man är van att alltid ha en massa att göra, och så är jag en sån person som har svårt att göra ingenting haha

Men väntar på att mina Bettor ska komma hem från barnkalas så ska jag dit och hänga tänkte jag, dock skulle jag kunnat gjort en massa här hemma men ingen lust.
Är konstigt men när man är ledig vill jag absolut inte ta tag i saker hemma som typ tvätta,diska och städa, medans slutar jag tre te x då man är trött då minnsan blir det fart haha konstigt det där e ni likadana?

ÅÅÅÅ rastlös men å andra sidan var jag ute förut och tog en promenad och JÄVLAR vad kallt det är, så helt ärligt vill man ju typ inte gå ut man fryser typ till is.
Nej jag vill ha värme NU gillar inte detta is väder, såg även att man kunde åka till Thailan för typ 3000 kr helt sjukt billigt hade jag haft råd hade jag inte tvekat en sekund men det har man icke!

Haha nu vart det ett inlägg med massa bla bla igen ;)

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och hoppa ur mjukisarna...

Trevlig Lördag på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0