Familj och vänner finns det någon underbarare kärlek?!

När livet suger sjukt hårt, när man är med om jobbiga saker,när människor sårar, när man är vilse som människa och knappt vet vem du är längre, du är bara arg så stänger man gärna av i alla fall jag...

När man mår så är man bitter man är iskall, man visar utåt att man dont give a shit bägeren har helt enkelt runnit över. 
Fast men egentligen blöder på insidan, man vill egentligen bara skrika, gråta, ligga under täcket och inte gå upp ur sängen.

Jag har haft en sjukt jobbig tid då det blev för mycket av allt, men jag läker varje dag...
och ilskan och det dåliga kommer lägga sig helt när jag är redo...

och det är för jag delviss börjar inse att det är bara jag som kan ändra och bygga upp den människan jag faktiskt vill vara, och inser mer och mer att jag är den jag är, det är mitt liv....

och den största faktorn ar mina fina fina Vänner som varit där hela vägen bara varit där inte ifrågasatt, utan varit det stödet som faktiskt är det bästa bara varit där...
Jag tror inte ni förstår att utan er hade jag sjunkigt,det betyder nog mer än ni förstår!

Så tack för att ni är ni ♥ Jag älskar er to the moon and back...
Ni vet vilka ni är så TA åt er ♥

Och även i den största faktorn min underbara mamma, min bästa vän, jag kan nog inte beskriva hur mycket allt du gör betyder, jag vet att jag blir irriterad är otrevlig och det ber jag om ursäkt för.
Men någonstans blir du tyvärr den som blir mitt boll plank ibland...
och det fina är att du bara tar det du är bara där och lyssnar, det är en kärlek för mig som är obeskrivlig!
Jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: Nicole

Älskar dig oxå gumman,och ställer upp och finns här vad som änn händer =) Det vet du <3

2012-01-17 @ 12:18:40
Postat av: Mia

men åååhhhh måste du få mig att gråta??

2012-01-17 @ 16:24:07
Postat av: Tina

<3

2012-01-17 @ 18:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0