Fy fan vad jag är trött...

Ja nu börjar det kännas att man jobbat 7 dagar i sträck huvudet säger kör bara medans kroppen skriker sov människa, men har liksom mycket att göra på jobbet och det mesta gått non stop.
Men är ledig helg äntligen å det ska firas med följande ;)

-Dejt Med Bettorna.
-Sortera ut min byrå då den ska säljas
-Åka till min älskade Barris
-Svara på mina mejl som jag fått ang Harry,sortera ut vilka som är intessanta

Ja det e de som är inplanerat än så länge =) tänkte dock ta en fin sova ut morgon också någon av dagarna!

Annars börjar jag bli förkyld kliar i halsen och hostar så nu hoppas jag verkligen att det är en vanlig förkylning, så jag inte blir sjuk för det mina vänner finns det inte tid för just nu ;)

Nej nu blir det en dejt med min kudde och katt som redan ligger i sängen!

Natti Natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0