Mammas Fina hjärta...<3

Det är med smärta i hjärtat som jag har bestämt att hyra ut min älskade Barris på foder, jag har inte den tiden eller pengarna just nu att ta hand om honom =(
Men att det skulle vara jobbigt det visste jag dock inte såhär jobbigt, känns som hjärtat ska gå i tusen bitar men vet inerst inne att detta e de bästa just nu!

Skulle jag kunna vrida och vända på det skulle jag ha kvar honom men nu är den bittra sanningen såhär, dock därför jag hyr ut honom på foder och inte säljer honom.

La ut en annons på Hästnet igår och redan fått fyra svar, detta lede till att jag började gråta vart mer verkligt på något sätt då.
Men kul att folk verkar intresserade av min fina bebis!

 

 

 

 









Nej nu blir jag tårögd igen Min fina underbara Barris <3

Om någon är intresserad av att ta honom på foder som läser min blogg, kolla annonsen på hästnet eller lämna komentar med din e-mejl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0