Onsdag..

Ja då var det redan Onsdag sjukt att det snart  redan är helg men det e underbart och välkommet ;)
klockan är redan bajs mycket och ska in och jobba tidigare imorrn då det är kontorstid som vi kallar det så fint.
Massa paper som ska fixas så det e bara att stiga upp tidigare och åka mot la work, men jag gnäller icke ehentligen ,då jag tycker det e himmla roligt med kontorstid man lär sig en massa av det =)

Annars tittade jag en snabbis i v-by idag och köpte på mig ett par tights och tittade efter en tunika men hittade inget, sjukt tråkigt mode nu eller så e det jag som e tråkig haha
nej men tunikor är verkligen något som behövs i min garderob och e tråkigt när man inte hittar nått, haha dagen problem ;)

Nej ville bara titta in och lämna några rader om mitt intressanta liv ;)
Nu är det dags för sängen!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0