Rent Hem...

Ja nu jävlas har det städats här hemm och det behövdes kan jag berätta haha, och det sjuka ni vet att jag skrev att det är mer go i mig när det gäller såna saker när jag e trött?!
Ja idag har jag jobbat 07-15.00 endast sovit tre timmar natten till idag och vad händer jo jag städar och fixar, fast jag är sjukt trött haha jag tror jag e lite störd faktisk!

Men nu är det rent här, duschat, tänt doft ljus och hällt upp ett glas lingon saft som blivit min nya favo dryck, skit skumt då jag inte gillade det förut men nu älskar jag det ;)

Nu ska jag krypa ner i min soffa under filten och kolla på livet blir bättre, som för övrigt är såååå bra så se det mitt gott folk!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0