Sköna sovmorgon =)

Ja fy vad skönt det var att sova ut känns som det var typ år sen, sitter nu och dricker kaffe tagit en varm dusch inge stress, bara lung och ro det var ett tag sen ;)

Dagen till ära vet jag inte vad som händer mer än att jag ska dricka upp mitt kaffe och göra mig i ordning och gå över till bettorna, helt underbart att inte ha några måsten, inge stress bara vara FANTASTISKT.

Jag och mel har planerat lite inför sommaren då vi ska ut och resa i slutet av maj början av juni sååå kul ska det bli, mer än så säger jag inte än utan ni får suga på den ett tag ;)

Mys kvällen med Bettorna igår var kanon som vanligt <3 och Irene filmen var jätte bra det också som vanligt, nu längtar jag tills vi ska se nästa då vi ar två till vi inte sett!

Nej mina vänner nu ska jag dricka upp mitt kaffe och slänga på mig lite smink ;)
Ha en fantastisk Lördag!

Kommentarer
Postat av: Mia

jag vet vad ni ska gööööra...

2012-01-21 @ 15:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0