Im about to lose controll, but i think i like it....

Hejjjj....

Riktigt tomt här men mycket i livet nu på posetivit sätt :)
Så vad har jag haft för mig tro?

var hos mamma med mel, var målning solning, grilla och en massa mys och skratt, en välbehövlig semester:) sen hem till midsommar som firades hemma hos mia och niklas firade även att nirre fyllde år, vart en sån där klockren kväll med massa skratt riktigt roligt hade vi. sen i tisdag blev det spontan resa till Göteborg med Empis och Mel, vi var ute och festade gick på Liseberg och avslutade med Ullared, hade sjukt kul och var verkligen ett minne för livet tack tjejer <3

helgen till ära har jag varit ute och hälsat på min barris och alexandra, igår blev det grill mys med moa och matilda på gröndals klippor för sedan party. har haft sjukt roliga veckor nu och det behövs :) så just älskar jag livet ;)

Avslutar med lite bilder tänkte jag ;)

 

 

 

 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0