Mitt Fina Hjärta!

Vi har nu hittat en tjej som kommer ta Harry på foder, känns i hjärtat kan jag berätta min fina fina kille försöker tänka att jag måste men det är fruktansvärt jobbigt endå.

Jag vet att han kommer få det toppen bra hos henne sa liksom klick mellan dom och henne och oss, hon kommer ge honom så enormt mycket kärlek jag känner det i magen.

kommer gråta ihjäl mig när dagen kommer då hon ska hämta honom.
men den bittra sanningen är att det varken finns tid eller pengar till att ha honom just nu!

Tack min fina vän Jennifer för du varit världens bästa medryttare och gett Harry mer än vad du förstår, och tack för att du är en sån fin vän <3 (mig blir du inte av med ;)..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0