sol mera sol...

Ja det blir inte så mycket skrivet här men men
för er som undrar vd jag gör så e jag nere hos mamma i västervik och umgås med min fina mamma med familj, jag njuter av lantluften och bara är.

Var med om en sak i förrgår som jag blev rätt paff över, skorpan hade rymmt upp till övervånigen där det inte är klart utan ligger massa plankor och skit.
Men tänkte hon får vara där ett tag så gick upp mot kvällen då hon inte kommit ner, letar och letar ingen skorpan men sen så kom jag på att det låg ju en hög med plankor.
Så börjar titta under dom och såklart där ligger hon tar henne men hon rymmer igen, så tar tag i hennes nackskin för att hindra att hon springer under där igen då det e massa spik som sticker ut från brädorna så vill inte att hon ska göra sig illa.

Och då mina kära vänner hugger hon mig i handen och då menar jag HUGGER jag skriker rätt ut och mamma kommer tar en hysterisk skorpan, som även bet mamma men absolut inte lika hårt.
Jag tittar på min hand ser att det är tre håll i handen och det gör fint ont, rengör den och ser hur den svullnar upp sitter lite i chock och funderar på vad fan HÄNDE?
Men inser snabbt att hon måste ha blivit rädd och försvarat sig då denna katt verkligen är världens snällaste, men är rätt chockad att hon ens kunde bita haha.

Hur som helst så är handen inte så mycket bättre gör ont och ser ut att vara inflamerad, så e det inte bättre mot måndagen får det bli ett besök hos farbror doktorn och en stelkramps spruta.

Nu blir det skogspromenad =)

Later Friends...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0