Oj här var det tomt ;)

Så vad har jag haft för mig tro?!

I veckan har jag jobbat och pluggat typ, helgen var kanon Fredag mys med mina bettor blev en sväng i jakan och till Ikea. Sen hem till Bettis för mat och skruva ikea möbler haha med våra tålamod men det slutde ju bra eller hur bettis?
Lördag var det dop för fina Aiden t v-by kyrkan var jätte fint och kul att träffa alla tjejer och andra som man inte träffar så ofta, sen begav jag, mel och Mia hem till Mel och så kom Emelie också.

Vi åt god mat drack och skrattade som fan riktigt roligt hade vi :) sen rullade vi ner till Garbo för att dansa loss och shit vad vi dansade det känns i kroppen idag kan jag berätta, och alkoholen känns också haha så idag är jag inte kaxig ;)

Tack tjejer för en sjukt rolig kväll gör vi om snart <3

Nu ska jag försöka få i mig lite mat och sen blir det bara soffan, trots det fina vädret för idag kunde det fått regna haha

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0