Sorry...

Vet att det är riktigt dålig uppdatering här men haft en massa för mig som plugg och jobb, även umgåtts med mina fina vänner.

Snart åker jag till min mor ska bli grymt skönt att komma bort och bara vara, inga måsten förutom plugg då, även alltid skönt att vara hos mamma kan vara som en zombie utan att hon komenterar.

Annars har jag haft en fantastisk  dag med mina fina Bettor <3 inte träffat dom på flera dagar, så var kanon mysigt :)
Helgen 'är det också inplanerat en massa skoj, fredag blir det en sväng till barkaby med bettorna och sen hem till henne för tjej kväll, Lördag är det Schlager kväll hemma hos Mel :)

Nu sitter jag och lyssnar låtar från the notebook, denna film kan verkligen se den 100000 gånger och gråter lika mycket varje gång den är fantastisk.

Imorrn är det jobb 07.00 som gäller så är hög tid att hoppa i säng :)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0