Alive...

Hejjjjj...

Sjukt dålig uppdatering här iknow, men inte riktigt haft blogg suget vilket jag tänkte ändra då blogga är rätt skönt ;)

Sommaren är över och hösten kommer smygande, denna sommar har varit helt fantastisk vill inte att den ska ta slut...
Jag har gjort en sjukt massa i sommar, allt från resor,mysiga vin kvällar,grill kvällar, utgångar, film kvällar.
Jag har med andra ord levt, gjort det jag känner för när jag vill underbart! Har hittat tillbaka till en sida av mig som jag saknat, Jag älskar allt jag gör nästan varje dag, jag är omringad av helt fantastiska människor som får mig att må så otroligt bra <3
Pepp Pepp nu håller vi fast vid denna känsla ;)

Skolan funkar haft en liten självförtroende svacka då en kurs var sjukt svår, men klarade den jag är BÄST ;) annars ökar graden med varje kurs och det blir svårare och svårare, men vet ni vad jag SKA klara det...

Fritiden går ut på att vara med dom som betyder mest mina fina vänner <3 och Träna då jag och Bettan kommit i gång sjukt kul är det, nu längtar jag på riktigt när jag vaknar att gå till gymmet..;)

Snart är det min B-Day och det ska firas med Fest såklart ;) kommer bli Grymt då alla kommer...

Nej nu ska jag kolla lite tv sen blir det sleeppp...


Cause I run with the speed of light
No, not even bullets can stop me now
And I will never go back...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0