Förändring ♥

Nu har jag bott i min lägenhet själv i snart två veckor, hade små panik innan för att sova själv osv.. Men det börjar bytas ut mot ett lugn, jag älskar lägenheten och att pilla och fixa och tricksa.
 
Tänkte idag när jag gick min PW att ett av mina bästa beslut var att flytta från Västerort, det var för mycket bad memorys där!
Självklart finns det enormt mycket posetiva minnen också som jag alltid kommer förknippa med västerort,  det var där jag växte upp, hade min första fylla, träffade vänner för livet, och min första kärlek och det finns alltid i mitt hjärta och västerort kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat! Men det var dags att move on, att gå utanför dörren i mitt ny område är en njutning för själen ;)
 
Jag har så mycket planer i mitt huvud över ny lägenheten och älskar sånt :)
Och Livet rullar på i rätt riktning kommer på mig själv gå runt och små le I love it ♥
 
En bild från ena vinkeln i mitt nya vardagsrum, kommer fler bilder framåt ;
 
Nu ska jag dejta kudden Gonatt och Pu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0